Schița de curs

Introducere

  • Ce sunt Microsip SCM și ERP și de ce să le folosiți?
  • Prezentare generală a caracteristicilor și modulurilor Microsip SCM și ERP
  • Instalarea și configurarea Microsip SCM și ERP
  • Setarea unui proiect de bază

Managementul stocului

  • Crearea și utilizarea articolilor, categoriilor și locațiilor din stoc
  • Gestionarea mișcărilor de stoc, transferurilor și ajustărilor
  • Realizarea valorificării și costurilor stocului
  • Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru stoc

Managementul achizițiilor

  • Crearea și utilizarea furnizorilor, comenzilor de cumpărare și primirilor
  • Gestionarea cererilor de achiziție, aprobărilor și returnărilor
  • Realizarea planificării și previziunii achizițiilor
  • Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru achiziții

Managementul producției

  • Crearea și utilizarea produselor, listelor de materiale și rutelor de lucru
  • Gestionarea comenzilor de producție, operațiunilor și resurselor
  • Realizarea planificării producției și a programării capacitatii
  • Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru producție

Managementul distribuției

  • Crearea și utilizarea clientilor, comenzilor de vânzare și livrărilor
  • Gestionarea ofertelor de vânzare, facturilor și returnărilor
  • Realizarea planificării și optimizării distribuției
  • Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru distribuție

Managementul logistic

  • Crearea și utilizarea depozitelor, transportatorilor și rutelor
  • Gestionarea operatiunilor de depozit, selectării, ambalajului și expedierii
  • Realizarea planificării și optimizării logisticelor
  • Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru logistica

Managementul performanței lanțului de aprovizionare

  • Definirea și măsurarea indicatorilor cheie de performanță (KPI) în lanțul de aprovizionare
  • Analiza și îmbunătățirea eficienței, efectivității și agilității lanțului de aprovizionare
  • Utilizarea unor instrumente de inteligență de afaceri și analitică

Colaborarea și comunicarea în lanțul de aprovizionare

  • Integrarea cu alte module Microsip ERP
  • Integrarea cu alte sisteme și aplicații
  • Împărtășirea și schimbul de date cu furnizori, clienți și parteneri
  • Comunicarea și coordonarea cu furnizori, clienți și parteneri

Rezumat și următoarele pași

Cerințe

  • Cunoștințe de bază despre managementul lanțului de aprovizionare (SCM) și planificarea resurselor enterprise (ERP)

Audiență

  • Manageri de lanț de aprovizionare și analiști
  • Consultanți ERP și administratori ERP
 21 ore

Numărul de participanți


Prețul pe participant

Mărturii (2)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite