Schița de curs
Introducere
- Ce sunt Microsip SCM și ERP și de ce să le folosiți?
- Prezentare generală a caracteristicilor și modulurilor Microsip SCM și ERP
- Instalarea și configurarea Microsip SCM și ERP
- Setarea unui proiect de bază
Managementul stocului
- Crearea și utilizarea articolilor, categoriilor și locațiilor din stoc
- Gestionarea mișcărilor de stoc, transferurilor și ajustărilor
- Realizarea valorificării și costurilor stocului
- Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru stoc
Managementul achizițiilor
- Crearea și utilizarea furnizorilor, comenzilor de cumpărare și primirilor
- Gestionarea cererilor de achiziție, aprobărilor și returnărilor
- Realizarea planificării și previziunii achizițiilor
- Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru achiziții
Managementul producției
- Crearea și utilizarea produselor, listelor de materiale și rutelor de lucru
- Gestionarea comenzilor de producție, operațiunilor și resurselor
- Realizarea planificării producției și a programării capacitatii
- Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru producție
Managementul distribuției
- Crearea și utilizarea clientilor, comenzilor de vânzare și livrărilor
- Gestionarea ofertelor de vânzare, facturilor și returnărilor
- Realizarea planificării și optimizării distribuției
- Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru distribuție
Managementul logistic
- Crearea și utilizarea depozitelor, transportatorilor și rutelor
- Gestionarea operatiunilor de depozit, selectării, ambalajului și expedierii
- Realizarea planificării și optimizării logisticelor
- Utilizarea rapoartelor și panourilor de bord pentru logistica
Managementul performanței lanțului de aprovizionare
- Definirea și măsurarea indicatorilor cheie de performanță (KPI) în lanțul de aprovizionare
- Analiza și îmbunătățirea eficienței, efectivității și agilității lanțului de aprovizionare
- Utilizarea unor instrumente de inteligență de afaceri și analitică
Colaborarea și comunicarea în lanțul de aprovizionare
- Integrarea cu alte module Microsip ERP
- Integrarea cu alte sisteme și aplicații
- Împărtășirea și schimbul de date cu furnizori, clienți și parteneri
- Comunicarea și coordonarea cu furnizori, clienți și parteneri
Rezumat și următoarele pași
Cerințe
- Cunoștințe de bază despre managementul lanțului de aprovizionare (SCM) și planificarea resurselor enterprise (ERP)
Audiență
- Manageri de lanț de aprovizionare și analiști
- Consultanți ERP și administratori ERP
Mărturii (2)
felul dinamic si interactiv in care a fost parcurs materialul
Ana-Maria - ASOCIATIA PENTRU VIITORII PROFESIONISTI IN TEHNOLOGIA INFORMATIEI
Curs - SAP Financial Accounting and Controlling (FICO) for Consultants
Am găsit NobleProg foarte ușor de luat în lucru, având în vedere provocările legate de fusele orare și dificultățile noastre cu stagiarii care necesitau sprijin în japoneză. În ansamblu, colaborarea cu dumneavoastră la această instruire a fost satisfăcătoare și nu am nicio ezitare să vă recomand organizația. Dacă înevoia de instruire apare din nou pentru noi în regiunea ASPAC, voi intra în contact cu NobleProg.
Siobhan Bowe - Glanbia Nutritionals
Curs - SAP Sales Order Processing and Supply Chain Management
Tradus de catre o masina