Schița de curs

Structura proiectului Management și modul în care aceasta coincide cu modificările de livrare

  • Așezarea și formalitățile de pregătire
  • Schimbarea într-o organizație și modul în care managementul proiectelor poate asigura succesul în tranziție
    • Discuții privind conceptul de schimbare, procesele și impactul acesteia atât pentru organizație, cât și pentru oamenii săi
    • Importanța adaptării unei mentalități de tranziție în îmbunătățirea abordărilor tradiționale de management de proiect
  • Activitate: 6 pălării de gândire
    • O activitate captivantă care evidențiază dinamica punctelor de vedere și impactul acestora asupra schimbării
  • Proiectul Management Noțiuni fundamentale Partea 1
    • Proiectul și structurile asociate acestuia
    • Fundamentele managementului de proiect: Persoana, metodele și ciclul de viață
    • Domenii de cunoștințe importante pentru managementul proiectelor
  • Activitate: Ghidul orb
    • O activitate care prezintă analogia modului în care un manager de schimbare/proiect servește drept ghid pentru progresul organizațional
  • Sesiune de sinteză
    • Rezumat și discuții cu privire la importanța sesiunii anterioare
  • Proiectul Management Noțiuni fundamentale Partea 2
    • Construirea cazului de afaceri și demararea proiectului
    • Carta proiectului și un exemplu de prezentare
    • Identificarea și coordonarea părților interesate
  • Activitate: Storyboard-ul viziunii
    • Aplicarea de bază a planificării prin activități de storyboarding
  • Planificarea proiectelor și a Goveranțelor
    • Elementele esențiale ale planificării proiectelor: Defalcarea muncii, planificarea în timp și defalcarea activităților
    • Calea critică
    • Comunicarea cu clienții și părțile interesate
    • Planificarea costurilor, resurselor și achizițiilor
  • Sinteza finală și livrarea lucrării
    • Participanții structurează un plan de proiect folosind următoarele elemente de ghid:
      • Carta proiectului
      • Defalcarea activităților și calendarul etapelor
      • Planificarea resurselor, calității și achizițiilor
      • Lista contactelor esențiale și protocolul de comunicare

Prezentarea proiectului și a planului de Goveranțare

  • Revizuirea regulilor de prezentare și pregătire
    • Pregătirea manualelor și a materialelor
    • Încărcarea prezentărilor pe laptop
    • Identificarea aleatorie a ordinii de livrare
  • Livrarea cursurilor de activitate și a discuțiilor
  • Recapitularea celor mai bune practici și a provocărilor identificate

Implementarea și închiderea proiectului

  • Validarea și verificarea finalizării livrabilelor
  • Registrul riscurilor și importanța acestuia
  • Registrul dinamic al modificărilor și registrul problemelor
  • Gomonitorizarea și raportarea performanțelor
  • Raportarea finalizării proiectului și prezentarea etapelor de realizare

Închiderea Activities

  • Rezumatul celor mai bune practici observate
  • Discutarea oportunităților și a soluțiilor posibile
  • Forum deschis și închiderea evenimentului

Cerințe

  • O înțelegere a planificării de bază, managementului schimbării, previziunii și ideii de proiect
  • Experiență în luarea deciziilor critice, managementul părților interesate și managementul resurselor
  • .

Audiență

  • Conducătorii de nivel mediu care sunt noi în managementul și inițierea proiectelor
  • Profesioniști tineri care are o cantitate destul de mare de management de proiect și de implementare în misiunea lor.
  • Angajații care vor fi însărcinați cu tranziția proiectelor și a produselor
  • .
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (3)

Upcoming Courses

Categorii înrudite