Schița de curs
Prezentare generală a procesului de dezvoltare software și modelare
- Metodologii și impactul lor asupra muncii unui Business Analist
- Etape cascadă Analiză, Proiectare, Implementare, Testare, Întreținere
- Agile abordare a analizei de afaceri
- Cine sunt Business analiști?
- Perspectivă asupra rolului de BA
- Modelul dinamic (comportamental).
- Modelul static (structural).
- Analiza structurata
Perspectiva BA asupra orientării obiectelor
- Orientat pe obiect Programming și impactul acestuia asupra modelării
- Standardul UML.
- Psihologie cognitivă și OO?
- Obiecte
- Atribute și operații
- Operații și Metode
- Încapsulare
- Clase
- Relații
- Generalizare
- Asociere
- Agregare
- Compoziţie
- Polimorfism
- Use Cases și scenarii
- Business și System Use Cases
O prezentare generală a Business Modelarea orientată pe obiecte (BOOM)
- BOOM și SDLC-uri
- Pașii BOOM
- Secvențierea pașilor
- Ce definiți mai întâi – atribute sau operații?
Analiza proceselor end-to-end Business.
- Interviuri în timpul fazelor de inițiere, analiză și testare
- Pasul 1: Inițiere
- Business Șablon de document de cerințe
- Pasul 1a: Modelul Business Use Cases
- Pasul 1a i: Identificați Business Use Cases (Business Diagrama de caz de utilizare)
- Punerea în practică a teoriei
- Notă pentru utilizatorii Rational Rose
- Studiu de caz D1: Business Diagrame de caz de utilizare
- Pasul 1a ii: Domeniul de aplicare Business Use Cases (Diagrama activității)
- Studiu de caz D2: Business Diagrama activității de caz de utilizare cu partiții
Scopul proiectului IT cu System Use Cases
- Pasul 1b: Model System Use Cases
- Studiu de caz E1: Harta rolurilor
- Pasul 1b ii: Identificarea pachetelor de cazuri de utilizare a sistemului (diagrama de cazuri de utilizare a sistemului)
- Studiu de caz E2: Pachete de caz de utilizare a sistemului
- Pasul 1b iii: Identificați sistemele Use Case (diagrama cazului de utilizare a sistemului)
- Studiu de caz E3: Diagrame de caz de utilizare a sistemului
- Pasul 1c: Începeți modelul static (Diagramele de clasă pentru clasele cheie Business)
- Pasul 1d: Setați valoarea de referință pentru analiză (BRD/Inițiere)
Storyboarding experiența utilizatorului
- Pasul 2: Analiza
- Șablonul de descriere a cazului de utilizare
- Documentarea fluxului de bază
- Ghid de scriere a cazurilor de utilizare
- Exemplu de flux de bază: Raport de caz de revizuire a sistemului CPP
- Documentarea fluxurilor alternative
- Documentarea fluxurilor de excepții
- Ghid pentru desfășurarea interviurilor privind cazurile de utilizare a sistemului
- Diagrame de activitate pentru sistem Use Cases
- Artefacte înrudite
- Tabele de decizie
- Studiu de caz F1: Tabel de decizie
- Arbori de decizie
- Studiu de caz F2: Arborele decizional
- Tabel de stare/răspuns
- Business Reguli
- Caracteristici avansate pentru cazuri de utilizare
- Studiu de caz F3: Caracteristici avansate de caz de utilizare
Cerințe ciclului de viață pentru obiectele cheie Business.
- Ce este o diagramă de mașină de stări?
- Pasul 2a ii: 1. Identificați stările obiectelor critice
- Studiu de caz G1: State
- Pasul 2a ii: 2. Identificați tranzițiile de stat
- Studiu de caz G2: Tranziții
- Pasul 2a ii: 3. Identificați starea Activities
- Studiu de caz G3: State Activities
- Pasul 2a ii: 4. Identificarea stărilor compuse
- Studiu de caz G4: State Compozite
- Pasul 2a ii: 5. Identificarea statelor concurente
Adunarea regulilor generale cu diagrame de clasă
- Pasul 2b: Analiza statică
- Pasul 2b i: Identificați clasele de entități
- Studiu de caz H1: Clase de entitati
- Pasul 2b ii: Generalizări de model
- Studiu de caz H2: Generalizări
- Pasul 2b iii: Modelarea rolurilor tranzitorii
- Studiu de caz H3: Roluri tranzitorii
- Pasul 2b iv: Modelul relațiilor întreg/parte
- Diagrama structurii compozite
- Studiu de caz H4: Relații întreg/parte
- Pasul 2b v: Analizați asociațiile
- Studiu de caz H5: Asociații
- Pasul 2b vi: Analizați multiplicitatea
- Studiu de caz H6: Multiplicitate
Optimizarea consistenței și reutilizarii în cerințe Documentation
- Pasul 2b vii: Conectați sistemul Use Cases la modelul static
- Studiu de caz I1: Conectați sistemele Use Case la modelul static
- Studiu de caz I1: Rezultate
- Pasul 2b viii: Adăugați atribute
- Meta-atribute
- Studiu de caz I2: Adăugați atribute
- Pasul 2b ix: Adăugați tabele de căutare
- Studiu de caz I5: Analizați tabelele de căutare
- Pasul 2b x: Adăugați operațiuni
- Studiu de caz I7: Operațiuni de distribuție
- Pasul 2b xi: Revizuirea structurii clasei
- Studiu de caz I8: revizuirea structurii
Proiectarea cazurilor de testare și finalizarea proiectului
- Pasul 2c: Specificați testarea
- Tutoriale structurate
- Tabele de decizie pentru testare
- Studiu de caz J1: Derivarea cazurilor de testare din tabelele de decizie
- Analiza valorii limită
- Studiu de caz J2: Selectați datele de testare utilizând analiza valorii limită
- Teste de sistem
- Dincolo de testele de sistem
- Pasul 2d: Specificați planul de implementare
- Pasul 2e: Stabiliți linia de bază pentru dezvoltare
Ce fac dezvoltatorii cu cerințele dvs
- Orientat pe obiecte Design Patterns
- Vizibilitate
- Clasele de control
- Clasele limită
- Diagrame de secvență
- Communication Diagrame
- Alte Diagrame
- Arhitectură stratificată
- Interfețe
- Mix-Ins
- Implementarea OO folosind un limbaj OO
- Implementarea OOA folosind procedural Languages
- Implementarea unui Database din OOA Folosind un RDBMS
Cerințe
Nici unul
Mărturii (3)
Ms Malavika is a very good trainer. Very hard working and answering my queries well. I understand that scope for SysML and EA is very vast, she tried her best to present the training in the most suitable way. She has even spent her break time looking for answers to our queries. My respect! A great teacher!
Chee Kiang Chua - Desay SV Automotive Singapore Pte. Ltd.
Curs - System Engineering using SysML and UML 2
I mostly liked his subject knowledge and style.
Giacomo Urso
Curs - Systems Modelling with SysML
I found the course structure to be very well thought out. While some of my colleagues failed to see Kristin's intentions I feel that the way he presented the material and managed to connect basic concepts with a much broader set of complex issues was spot on.