Schița de curs
Introducere
Prezentare generală a realității virtuale
- Ce este VR?
- Experiență imersivă
- Istoria VR
Înțelegerea diferitelor tipuri de medii virtuale
- Adevărata realitate virtuală
- Augmented Reality (AR)
- Holografică și volumetrică
- Realitatea mixtă (MR)
Explorarea diferitelor tipuri de dispozitive VR
- Dispozitive de urmărire
- Ochelari VR
- Ecrane VR montate pe cap (HMD)
- PC VR - Oculus Rift & HTC Vive
- VR mobil - Google Cardboard & Samsung Gear
- Sisteme CAVE VR
Explorarea diferitelor aplicații ale realității virtuale
- Medicină
- Turism
- Divertisment (jocuri video)
- Educație și formare
Lucrul cu cele trei iluzii în realitatea virtuală
- Iluzia locului
- Iluzia plauzibilității
- Iluzia întruchipării
Înțelegerea provocărilor în realitatea virtuală
Explorarea diferitelor platforme pentru dezvoltarea VR
Dezvoltarea de medii 3D de realitate virtuală
- Înțelegerea elementelor de bază ale 3D Graphics
- Utilizarea motoarelor 3D și a mediilor de dezvoltare
Dezvoltarea de grafică pentru realitatea virtuală
Utilizarea sunetului în realitatea virtuală și utilizarea tehnicilor audio 3D avansate pentru îmbunătățirea experienței
Înțelegerea cerințelor de creare a conținutului pentru realitatea virtuală
Lucrul cu interacțiunea în realitatea virtuală
Deplasarea în realitatea virtuală
- Navigația fizică
- Tehnici de navigare virtuală
Interacțiunea cu obiectele în realitatea virtuală
- Interacțiunea cu obiectele aflate la îndemână
- Interacțiunea hiper-naturală
- Interacțiunea magică
- Interacțiunea fizică
Provocări în interacțiunea cu realitatea virtuală
Interfețe utilizator în realitatea virtuală
Pregătirea pentru dezvoltarea primei dvs. aplicații de realitate virtuală
Elaborarea unui storyboard pentru conceptul aplicației dvs.
Dezvoltarea unui prototip funcțional al aplicației dvs. de realitate virtuală
Testarea prototipului dvs.
Dezvoltarea propriu-zisă a aplicației
- Rafinarea interacțiunii cu realitatea virtuală
- Implementarea grafică a realității virtuale
Finalizarea aplicației dvs.
Rezumat și concluzie
Cerințe
- Nu este necesară experiență în programare.
Audiență
- Dezvoltatori
- Jucători
- Programatori
- Amatori
Mărturii (1)
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina