Schița de curs
Introducere în comunicare
- procesul de comunicare și etapele sale
- importanța comunicării verbale și nonverbale
- tehnici și instrumente pentru o comunicare eficientă
principiile comunicării eficiente ca element esențial în contactele eficiente în organizația dumneavoastră
- propria autoanaliză a stilului de comunicare
- erorile de comunicare
- bariere în comunicare
- etapele de dezvoltare a contactului interpersonal
- comunicarea directă și comunicarea telefonică
Comunicarea în organizații
- comunicarea în rețea într-o organizație
- modele de flux de informații și optimizarea acestora
- sarcini și instrumente de comunicare internă
Conversații eficiente
- dezvoltarea imaginii de sine ca emițător și receptor al unui mesaj
- factorii care afectează calitatea contactelor profesionale între angajați
- ascultarea activă ca instrument pentru o comunicare eficientă
- factori de confuzie auzul și înțelegerea vorbirii
- arta de a pune întrebări
- mecanisme și tehnici psihologice de influențare
etapele de constituire a echipei și impactul acestora asupra cooperării
- etapele de dezvoltare a echipei: principiile de funcționare și pericolele pe fiecare dintre ele
- modul de lucru pe fiecare dintre ele
- rolurile în echipă și identificarea acestora
conflictul și competiția în cadrul grupului ca cea mai mare amenințare la adresa cooperării
- surse ale tipurilor de conflicte
- strategii de abordare a conflictelor
- concurența în cadrul grupului: argumente pro și contra
Surse ale tipurilor de conflicte
În armonie unii cu alții și relații bune cu ceilalți - conceptul de comportament asertiv
- conceptul de asertivitate
- propriile drepturi
- când vă decideți să fiți asertiv
- tipuri de comportament: comportament agresiv, supus, asertiv
- construirea mesajelor "eu" ca bază pentru o exprimare asertivă a opiniilor, judecăților și emoțiilor
- de ce ne este teamă să spunem "nu" - ce ne oprește
- tratamentul autoasertiv care emană de la sine însuși
ce înseamnă să te respectăm pe tine și pe celălalt - ce se întâmplă dacă suntem de acord sau refuzăm
- capacitatea de a nega și de a refuza admiterea
- capacitatea de a argumenta
- manipulare
- acceptarea răspunsurilor negative și pozitive la formele de critică
- oferirea de feedback constructiv
Mărturii (7)
Interacțiunea și mâncarea sunt într-adevăr captivante.
Claudio - PT Haskoning Indonesia
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Multe exersice
Nina - PT Haskoning Indonesia
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Sesiune de joc de rol
Wiyani - PT Haskoning Indonesia
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Exercițiile de scenarii
Farizky - PT Haskoning Indonesia
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Subiectul despre comunicare
Galih - PT Haskoning Indonesia
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Multe schimburi interactive
Muhammad Rizki - PT Haskoning Indonesia
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina
Practica prin punerea în aplicare a teoriei în realitate
Marvin Satyawardhana - PT Haskoning Indonesia
Curs - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Tradus de catre o masina