Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Să ne înțelegem pe noi înșine și pe ceilalți
- Ce ne face să ne comportăm așa cum o facem?
- Cum putem înțelege care părți ale acestui comportament sunt acceptabile - sunt cerute de rolul nostru în cadrul întreprinderii - și care părți nu sunt acceptabile?
- Feedback: cum ne văd ceilalți și cum se raportează la noi?
Communication
- Cum comunicăm cu ceilalți?
- Care sunt avantajele / dezavantajele diferitelor mijloace de comunicare?
- Ce înțelegem prin eficacitate Communication și cum o obținem?
- Stilurile noastre respective de gândire și de învățare și modul în care acestea pot fi aplicate în activitatea noastră de zi cu zi
Management v Leadership
- Ce este Management? Ce este Leadership?
- Care este diferența dintre Management and Leadership?
- Analizarea Leadership Comportament
- Analiza diferenței dintre stilurile Management - și înțelegerea momentului în care acestea trebuie utilizate
- Importanța Communication - inclusiv:
- Verbal Communication
- Vocal Communication
- Vizuale Communication
Inteligența emoțională
- Emoțiile și consecințele lor
- Importanța înțelegerii "EQ-ului" nostru (spre deosebire de IQ-ul mai obișnuit)
- Cele cinci etape ale modelului Goleman de inteligență emoțională:
- Conștientizarea de sine
- Auto-Management
- Motivație
- empatia
- Abilități sociale
Analiza tranzacțională
- De ce acționăm / reacționăm într-un anumit fel față de colegi și clienți?
- Cum putem construi un raport cu colegii și clienții?
- Care sunt beneficiile "raportului adevărat" în relațiile noastre interpersonale?
Construirea unei echipe de succes
- Ce este o echipă?
- Etapele dezvoltării unei echipe
Goal și stabilirea obiectivelor
- Stabilirea Goalului - pentru companie
- Stabilirea obiectivelor - pentru personal
- Elaborarea și alinierea obiectivelor
- Performanța Management
Părțile interesate Management
- Oamenii și lanțul servicii-profit
- Satisfacerea părților interesate
- Analiza părților interesate: părți interesate interne și externe
Delegarea
- Ce este delegarea?
- Etapele delegării
Coaching
- Ce este coaching-ul?
- Utilizarea modelului G R O W pentru un coaching eficient
Gestionarea conflictelor
- Care sunt cauzele conflictelor?
- Fazele de gestionare a conflictelor
- Înțelegerea conflictului
- Înțelegerea poziției dvs. / a celeilalte persoane în conflict
- Rezolvarea conflictului
- Cele cinci moduri de gestionare a conflictelor ale lui Kilmann - și cum să le aplicați:
- Competiția
- Colaborarea
- Compromis
- Evitarea
- Acomodare
- Reducerea decalajelor
21 ore
Mărturii (1)
Reflecting own my self to learn others