Schița de curs

Să ne înțelegem pe noi înșine și pe ceilalți

  • Ce ne face să ne comportăm așa cum o facem?
  • Cum putem înțelege care părți ale acestui comportament sunt acceptabile - sunt cerute de rolul nostru în cadrul întreprinderii - și care părți nu sunt acceptabile?
  • Feedback: cum ne văd ceilalți și cum se raportează la noi?

Communication

  • Cum comunicăm cu ceilalți?
  • Care sunt avantajele / dezavantajele diferitelor mijloace de comunicare?
  • Ce înțelegem prin eficacitate Communication și cum o obținem?
  • Stilurile noastre respective de gândire și de învățare și modul în care acestea pot fi aplicate în activitatea noastră de zi cu zi

Management v Leadership

  • Ce este Management? Ce este Leadership?
  • Care este diferența dintre Management and Leadership?
  • Analizarea Leadership Comportament
  • Analiza diferenței dintre stilurile Management - și înțelegerea momentului în care acestea trebuie utilizate
  • Importanța Communication - inclusiv:
    • Verbal Communication
    • Vocal Communication
    • Vizuale Communication

Inteligența emoțională

  • Emoțiile și consecințele lor
  • Importanța înțelegerii "EQ-ului" nostru (spre deosebire de IQ-ul mai obișnuit)
  • Cele cinci etape ale modelului Goleman de inteligență emoțională:
    • Conștientizarea de sine
    • Auto-Management
    • Motivație
    • empatia
    • Abilități sociale

Analiza tranzacțională

  • De ce acționăm / reacționăm într-un anumit fel față de colegi și clienți?
  • Cum putem construi un raport cu colegii și clienții?
  • Care sunt beneficiile "raportului adevărat" în relațiile noastre interpersonale?

Construirea unei echipe de succes

  • Ce este o echipă?
  • Etapele dezvoltării unei echipe

Goal și stabilirea obiectivelor

  • Stabilirea Goalului - pentru companie
  • Stabilirea obiectivelor - pentru personal
  • Elaborarea și alinierea obiectivelor
  • Performanța Management

Părțile interesate Management

  • Oamenii și lanțul servicii-profit
  • Satisfacerea părților interesate
  • Analiza părților interesate: părți interesate interne și externe

Delegarea

  • Ce este delegarea?
  • Etapele delegării

Coaching

  • Ce este coaching-ul?
  • Utilizarea modelului G R O W pentru un coaching eficient

Gestionarea conflictelor

  • Care sunt cauzele conflictelor?
  • Fazele de gestionare a conflictelor
    • Înțelegerea conflictului
    • Înțelegerea poziției dvs. / a celeilalte persoane în conflict
    • Rezolvarea conflictului
  • Cele cinci moduri de gestionare a conflictelor ale lui Kilmann - și cum să le aplicați:
    • Competiția
    • Colaborarea
    • Compromis
    • Evitarea
    • Acomodare
  • Reducerea decalajelor
 21 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (1)

Upcoming Courses

Categorii înrudite