Schița de curs
1. Communication și cooperare
- Communication - ce este stilul de comunicare și de ce este important în comunicarea eficientă a obiectivelor, motivarea și interacțiunea cu echipa și colegii
- Componente ale comunicării eficiente
- Comunicarea eficientă - instrumente și tehnici
2. "Șeful" modern - modele de cooperare cu echipa și autoorganizarea echipei
- dacă oamenii "vor să o facă", întreaga echipă are o șansă bună
muncă - "dorința" de a lua decizii în mod independent
- să ne propunem un singur obiectiv
- faptul că oamenii vor un lucru și pot face altul
- sprijin pentru auto-organizarea eficientă a echipei ca sistem
- să învățăm prin experiență
4. Communication - elementele de bază:
- principii de comunicare eficientă,
- stilul de conducere și reacțiile,
- comunicarea proactivă
- bariere și perturbări,
- feedback
- instrumente și tehnici pentru o comunicare eficientă.
5. Roluri și stiluri de comunicare:
- diagnosticarea și identificarea rolurilor și a stilurilor de comunicare preferate
- comunicarea eficientă între roluri și stiluri de comunicare,
- culorile în comunicare - baza pentru o cooperare eficientă
6. Conflicte:
- probleme și conflicte - caracteristici și cauze potențiale,
- "Spirala conflictelor",
- rezolvarea eficientă a problemelor și conflictelor
7. Communication cu mediul:
- procesul de comunicare,
- planul de comunicare,
- gestionarea informațiilor,
- comunicarea cu mediul,
- Parteneriat și cooperare în organizație - modelul SRMM
- Nivelurile modelului de maturitate
- Spontaneitate (Ad hoc)
- Proceduri (Procedural)
- Relațional
- Cooperare integrată (Intergated)
- Predictibilitate și previziune (predictivă) - Cu cine cooperez?
- Identificarea partenerilor
- Cartografierea interacțiunilor cu partenerii
- Planuri de îmbunătățire
7. Rezumat - bune și rele practici
Cerințe
Formarea este concepută ca fiind interactivă, participarea participanților atingând peste 80% din timp. Fiecare sesiune urmează o dinamică similară: un exercițiu care vă deschide la noi obiceiuri (conștientizare), o mini-prelegere despre tehnici (cunoștințe), exersarea noilor tactici și tehnici (abilități). După încheierea fiecărei sesiuni, participanții primesc materiale de sprijin legate de sesiunea discutată. Materialul practic este sintetizat cu mini-prelegeri care oferă bazele teoretice și explică mecanismele psihologice de bază pe care participanții le experimentează în timp ce lucrează în sala de antrenament.
Mărturii (3)
Explains well the topic.
Gilbert Pineda - Quartzelec Ltd (Philippines Branch)
Curs - Leadership 101
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Curs - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
I generally was benefit from the interaction and flexibility.