Schița de curs

Introducere în marketingul strategic Marketing

  • Definirea marketingului strategic și a obiectivelor sale
  • Înțelegerea rolului marketingului în strategia de afaceri
  • Analiza tendințelor pieței și a peisajelor concurențiale

Cercetarea și analiza pieței

  • Realizarea de studii de piață calitative și cantitative
  • Segmentarea publicului țintă și definirea buyer personas
  • Identificarea oportunităților și amenințărilor pieței

Elaborarea unei strategii Marketing

  • Stabilirea unor obiective și scopuri de marketing clare
  • Crearea de propuneri de valoare și poziționarea concurențială
  • Crearea unui mix de marketing: Produs, preț, loc și promovare

Implementarea tacticilor Marketing

  • Explorarea canalelor de marketing digital (SEO, PPC, social media)
  • Integrarea metodelor tradiționale de marketing
  • Alocarea eficientă a bugetelor și resurselor

Evaluarea și optimizarea campaniilor

  • Măsurarea performanțelor utilizând metrici și analize cheie
  • Identificarea domeniilor de îmbunătățire și luarea de decizii bazate pe date
  • Utilizarea buclelor de feedback pentru a rafina strategiile

Proiect final: Plan strategic Marketing

  • Elaborarea unei strategii de marketing pentru un studiu de caz din lumea reală
  • Prezentarea strategiei colegilor sau instructorilor
  • Primirea de feedback și informații utile

Rezumat și pași următori

Cerințe

  • Înțelegerea de bază a principiilor de marketing
  • Familiarizarea cu conceptele de strategie de afaceri este utilă, dar nu obligatorie

Audiență

  • Marketing profesioniști
  • Business strategi
  • Manageri de marcă
  • Antreprenori și proprietari de afaceri
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (3)

Upcoming Courses

Categorii înrudite