Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Înțelegerea „brandului”
- Ce este un „brand”?
- Care este marca companiei dvs.?
- Ce pot face pentru a influența puterea mărcii companiei mele?
Strategii de bază de schimbare
- Necesitatea ca managerii unei companii să evalueze constant starea actuală a părții lor din organizație – în special în comparație cu colegii și concurenții săi – și să introducă schimbări proactive (mai degrabă decât reactive).
- Modelul „STARS” al Strategiilor și Planificării Schimbării
Change Management
- Cum / De ce schimbarea anterioară a mers bine?
- Cum / De ce schimbarea anterioară nu a mers bine?
- Lecții de învățat din inițiativele anterioare de schimbare (în compania dvs. și în altă parte)
- Cele 9 principii Schimbă – și punerea lor în practică
- Modelul lui Lewin de implementare a schimbării
- Caleidoscopul Schimbării
Efectele psihologice ale schimbării
- Cum mă simt acum? Cum sunt colegii mei acum?
- Cum mă voi simți/ei când se desfășoară un proces de schimbare?
Relații cu clienții / părțile interesate
- Ce este un Client?
- Ce este un Stakeholder?
- Cum pot profita la maximum de fiecare interacțiune client/părți interesate?
- Serviciul: lanțul de profit
Aspecte financiare ale unui Business
- Situațiile financiare:
- Bilanțuri
- Conturi de profit și pierdere
- Prognoze financiare:
- Bugetele
- Prognoze ale fluxului de numerar
- Business Cazuri
Stabilirea obiectivelor
- Declarații de viziune/misiune
- Stabilirea obiectivelor pentru a îndeplini Declarațiile de misiune
- Performanța Management să depășească Obiectivele convenite
Negocierea pentru cele mai bune rezultate
- Communication în Negociere
- Importanța prezentărilor eficiente
- Diferite strategii de negociere
- Compararea strategiilor
- Building Rapport
- Procesul de negociere în trei faze
21 ore
Mărturii (4)
Irma a fost în armonie cu noi, în calitate de cursanți, și cu nevoile noastre de afaceri. A fost clar că ne asculta în mod activ din feedback-ul informat pe care ni l-a oferit ulterior.
Siobhan - Raintree
Curs - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Tradus de catre o masina
Răspunsuri cu soluții și utilizare practică.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Curs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Tradus de catre o masina
Ea a fost capabilă să răspundă cu ușurință la întrebările tuturor...un indiciu clar al expertizei sale.
Yunus - Vodacom
Curs - Digital Marketing
Tradus de catre o masina
I liked the alistair's knowledge and presentation style.